Wednesday 3 June 2015

CompTIA part1

Ikon aper yang disebutkan pasal ikon. Ikon itu boleh dikenali sebagai mentor kepada menti. Tetapi mentor tidak mengenali die adalah ikon kepada si menti ini. Tak salah menti itu kecil daripada nya. Asalkan die boleh jadikan contoh terbaik..


Di diri ku kini aku asyik mencari siapa yang akan menjadi ikon aku yang baru. Haha biarlah rahsia. Hurm


Cara kau cukup untuk aku ikut jejak dan cara hidup.. walaupun kau seorang anak tunggal memang tak pernah mengeluh yang kau memerlukan kawan. Tetapi sungguh jauh jarak kau dan aku. Cume sekelip pandangan kau membuat kan aku akan mengulang tayang apa yang kau lakukan.. betul2 sejuk aku melihat. Hurm. Takpelah yang baik aku ikut yang buruk cuba diketipikan.. dah tidak pandai bermadah. Cume aku ada satu tujuan.. membahagiakan ibu bapa ku. Doakan mereke. Aku harap aku tak jadi anak derhaka kelak.. Ya Allah jauhkan lah benda-benda itu ya Allah.

Kini aku berada di Politeknik Ungku Omar dan sedang menghabiskan segala sisa pembelajaran aku.. kini aku berada di minggu terakhir dan tinggal lagi satu exam yang membuatkan kehidupan bertambah cerah. insyaAllah. Sedikit sebanyak yang dapat aku pelajari. Seorang india yang berfikin jauh di luar kotak .. kadang kala aku sungguh terkejut dengan cara permikirannya..
Aku baru sah  habis kertas ujuian pertama comptia a+ dan tika ini dugaan yang menimpa dimana aku demam dan sakit tekak. Aku rasa tiada tindakan yang akan diambil di sini sehingga aku sampai ke kl kelak. Aku cube bertahan dengan apa yang ada. inyaAllah. Dengan apa yang ada dipoket aku takut untuk teruskan pembelanjaan. Sebaik kawan sekampung aku menolong iaitu roommate aku sendiri. Hurmm. Wish me luck until the end.


Xoxo. T_T