Wednesday 21 October 2015

Persaraan GURU PKP SMKAJ @SMAJA PN SURATIN HJ OMAR

Setitik kalung budi
seluas cinta penghargaan






SMKAJ kini kekurangan orang kuat dan senior SMKAJ dan banyak berjasa selama 26 tahun di SMKAJ kini meninggalkan kerusi kesayangan dengan harapan orang silih berganti lebih baik dari nya. kepada guru yang baru jangan cepat mengalah dan kuatkan semangat untuk anak bangsa.

begitu lah sedikit ucapan terakhir di pentas.
 apapun selamat bersara pn . dan kuatkan hati menempuh dugaan bersama suami tercinta.
sayang sekalung kasih kepada ibunda tercinta.





Sebenarnya saya gembira kerana saya dapat menjaga audio dan visual untuk persaraan pn Suratin Omar tapi saya sedih sbb tk dpt bergambar dengan pn. Huhu. Tapi saya bangga dpt bersama-sama menjayakannya. Terbaik atau tidak biarlah Allah menentukannya.... Selamat bersara pn dan moga tabah dan kuat dan selamat beristirehat. sedikit ucapan dari FB saya #cyberwar eKAL