Monday 21 May 2012

hehe... nangis lagi

hmmmm..  sory sbb dah lama aku tak update kat blog nie...  well korang nak taU kenapa...  hahah


sebenarnyer aq mengambil tanggung jawab untuk buat satu video persaraan guru...  nama pesara tuh ialah pn chan yoke shi dimana telah berkhidmat disekolah itu ntah brapa tahun ntah..  haha..  fyi hari guru dilakukan sama dengan peesaraan ..  so peenndek je lah..  korang bayangkan hari persaraan dilakukan hanya 45 minit je...

:-)

so. apa yg aku bizinye ialah aq kne wat videoo peraraan beliau.  hahaha...  best wo buat video nie...  kihkihkoh...  eek.

then aku bekerja dengan seorang cikgu untuk menyeetelkan video tuh...  welll pada hari ini alhamdulillah dah siap. haha tuh yg aq gi download game sdo hahaha...  aku nyer nama cybernetics: agak klo korang yg men ada nk joot meh lah.. kihkihkih. promot lak...  hmmm so senarnyer aq nak bagi tau qorang yg part video yg aq buat telah menyentuh perasaan cikgu yg bekerja dgn aku tuh...  haha itu baru part 1,  belum gabung sume part...  klo tak tak tahu lah...  mesti gempak...  meleleh wa ckp lu.. kot ar. kih kih kih... 


so dlm beberapa jam lagi viddeo nie aqan di finalize untuk percubaan color... haha aku puas. hati klo dpt memberi yg terbaik untuk cikgu tuh...

haha...  so skrung aku masih lagi menunggu dRi mana institusi untuk sambung belajarr....  kih2...

okeylah..  aku tgh tolong mak aku meniaga nie...  klo ade masA aku update lagi


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment