Sunday 27 May 2012

Selamat Tinggal


hmmm...  malas nak menaip lagi...  takde idea lol...  T_T...  klo citer mesti sedih kan diri aku...  hmm...  tapelah.. dah nama tempat untuk isihatiku...  well hari nie kawan rapat aku hendak meninggalkan langat untuk mendapatkan ilmu...  klo dulu di sebabkan dier,  telatahfrinedly dier,  muka yg ceria,  aku tidak sambung belajar diluar langat mase di tingkatan tiga.  then aku ingat mase kami habis spm sama2, bolehlah aku sambung belajar sama...  itu adalah perancangan ku....  (aku tahu aku suka orang ikut perancangan aku dan suka untuk mengarah org or mengikut telunjuk aku...) tpi sekarang dah tak boleh..  aku terpaksa melepas kan dier untuk dier mencari identiti sebenar dunia ini.. aku seperti melepas kan sahabat yg tiada pengganti...  dier akan sambung belajar di ******.  walaupun aku suka mengarah dier. suka bergurau dgn diee..  mengajar aku erti susah..  tpi aku seperti tak menghargai dier.....  hmm mungkin betul...  lepas je event hari guru,  dier akan meninggalkan aku...  hahaha...  betul... masa form 3 sebenarnye aku taknak pindah sebab nielah...  sebab shbat aku sorang nie dan syg akan sekolah...  nk mencari kehidupan diasrama konon. puih...  haprak tK dpt smpai sekrang...  jadi shbat aku ajak lah benda yg menyebabkan kami dpt menikmati kehidupan di asrama..  mcm joint kem or alse. tpi itulah..  bergembira,  tepuk tangan sama2.  menari sama2 nyanyi sama2 mengkritik each other...  well lepas hari guru kitorNg g makan kfc then hari nie dier nk gruk...  well...  tpe lah..  tk dpt ar jumpa kat ipta kan sahabt ku?.....  hahaha...  hmmm.  syafiq bye....  shabt ku..... 

end..


LAST POST AT FACEBOOK IN MY WALL


  • Yang datang pasti pergi.. Yang pergi hanya mungkin akan kembali.. Pengalaman mcm ni cuma sekali dlm hidup.. Org yg special cuma jumpa sekali.. Berat juga nk tinggalkan tmpt ni.. Tp aku hanya mampu menurut.. Maafkan aku..
  • My last lunch here..

No comments:

Post a Comment