Wednesday 27 March 2013

Aku dan Kau kini di Dunia BLOGGING

pertama kali bersyukur kehadrat illahi kerana aku telah memilih jalan untuk menutup account twitter dan aku teruskan dengan dunia blogging ini. Blog ini adalah isi hati kami yg dah lama tersurat dgn memori dan dikeluarkan menjadi perkataan dan cerita. sedih gembira semua ada disini...

ini blog kawan aku yg selama ini aku ceritakan dan terbuka minda beliau untuk bersama aku memblogging bersama.. support us tuk bercerita dan berkonsi pengalaman dini...

iSi HaTiKu  <-- klik sini untuk ke blog beliau


satu lagi sebab apa aku jadi minat dalam blogging sbb hari nie juga aku dikejutkan dengan satu blog
yang aku kenal haha. shafiq jugak nama die..haha.. dah dua2 dah ada blog.. hope support us in blogging view.. haa.. nie aku sediakan link tuk korang usha2 haha.. 

KISAH HIDUP KU <-- klik sini untuk ke blog beliau

(tapi dik shafiq, jgn terlalu banyak gune short form ye.. sbb org tak paham... contoh cm ne.. kekadangang orang paham cm =  cume huhu tq)

No comments:

Post a Comment