Friday 18 October 2013

Hanya Kata Hati..

tk kisah diperbodohkan.. tak kisah dipergunakan. tak kisah lah.  nak kawan ke taknak... tak kisah... tak kisah... tak kisah... mmg dugaan aku mcm nie... down and bou.. di pijak pown tak pe.. lumat pown ok.. bak kata org kawan berjuta-juta... kalau hati org kita cuba jaga...  hati kita... spe  lagi  nak jaga... diri sendiri ar... ada kau nak jaga..aku tak tahu nak lepas kat spe.. aku rasa mcm diperbodohkan.. aku mcm dah tak gune kat dunia nie.. rase macam dah tak wujud. ke hati aku yang lebih. ke aku nie penat sangat memikirkannya.. kekadang aku rase aku taknak jumpa semuanya. aku rase aku nak jadi org yang biasa.. tak nak pikirkan masalah.. rase macam nak jadi budak2 yang biasa yang bila petang je, turun bermain bola bersama-sama rakan2. yang tak fikirkan masalah. aku rase aku nie biadap.. biadap dengan sume org.. benci.. dendam..
dan aku tak tahu apa sebernarnya masalah aku.. ke ada org mendoakan kan kecelakaan aku.. ke aku mmg dapat dugaan seperti ini setiap hujung sem. menunggu waktu final exam.org keliling seperti tak de masalah. tapi hati aku yang tak tenteram. sedih, luke, dan salah satu yang aku paling kecewa.. bile aku tak dpt berjemaah.. itu yang aku paling sedih. ke sebab tuh lah aku tak balancekan electron dalam badan menyebabkan aku nie sering kali seperti cacing kepanasan.. pedih rasenye kalau hati nie tak tenang.. mcm org taknak berkawan... tapi hati sapa yang nak tenang jika ada hati yang membenci. hati saya yang suke jika setiap hari dibenci..saya cube buat tabiat buah pisang yang hantar kepada saya oleh cikgu kushairi.. saya cube jadi seperti tuh. saya tau saya serba kekurangan. hati saya mcm jelly.. senang hancur... org tak gune mmg mcm nie. kan.. :( maafkan saya..
 DI sini saya ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali saya. dari hujung rambut hingga hujung kaki... jika ada telanjur bahasa.. maaf.. tak terniat nak melukakan kamu semua.... kalau ada hutang. sila tuntut depan2. jumpa secara bersemuka. kepada yang ada benda yang belum sattle.. harap tunggu.. saya cube selesaikan... saya memohon maaf.. atas khilaf saya. 



hati saya hancur......laila haillAllah. muhammadarasulullah