Wednesday 20 November 2013

Alhamdulillah...

Alhamdulillah Allah perkenankan doa aku. Aku baru sedar yang kita ini menumpang nikmat kegembiraan Allah. Aku bersyukur kehadrat ilahi walaupun pun tak setinggi mana. tapi cukup aku membuatkan ibu bapa aku tersenyum. sudah memadai. Alhamdulillah.Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada Pn Ruhiyah yang banyak membimbing aku untuk kehadapan dan memberi semangat yang citu tiada putus. Banyak bagi motivasi. aku juga ingin mengucapkan terima kasih kepada senior aku yang banyak bagi aku happy dan buat


aku membuak-buak untuk berjaya. terima kasih kepada Hamka, Hilmi, Hafiz Jamal, Ikram, Epul, Adib Ihtihaj dan sume rakan2, sahabat handai Syafiq Chedet. Kuluarga.... Amin. Aku Doakan kejayaan kamu semua. terima kasih atas iringan doa mu.. kini aku akan sentiasa mendoakan kamu semua. amin.