Thursday 14 November 2013

My laptop COMPAQ is No More

Shes gone. Well this is my last time i update my x8 via Compaq CQ40. Tak tahu nak ungkap bagaimana. Tapi itulah kenyataan dan aku redha dengan dugaan yang menimpa aku. Jika aku lemah mcm nie. bagaimakah jika tiada......... oh.. berderai air mata. Ya Allah. Pada malam ini lah aku baru sahaja selesai kerja dan ingin menyambung kerja aku dengan menggunakan labtop nie. tapi apakan daya. ia berakhir dengan gambar terakhir yang diambil untuk diupload ke instagram. dan pada masa yang sama lah ianya berlaku sejurus seminit lepas diupload. Subahanallah. mcm tulah di pergi dengan baik. meninggalkan


kenangan manis pada aku. ya cukup  4 tahun dia berkhidmat pada aku. aku sayang kamu. Susah senang kita bersama.. kita siapkan assigment ict smkaj bersama. buat recording bersama. edit video pown bersama. kita berpanas di dewan pown bersama. kita excident pown bersama. kita bercuti pown bersama. saya ditumbuk awak jugak yang kene. tapi ini dah jodoh kita. ada sebab Allah bagi macam nie. haaaa. Astaghfirullahalazim.









Salam mu yang terakhir...

ADMIN : PANDA